Coffee Cup
הקפה עליכם - המכונה עלינו

מכונות קפה למשרדים | מכונות קפה אוטומטיות לעסקים | מכונת קפה למשרד | מכונת קפה לעסקים | מכונת קפה לעסק | קפסולות קפה לעסקים | השכרת מכונת קפה למשרדים | השכרת מכונות קפה למשרדים | מכונות קפה טוחנות לעסקים | מכונת קפה למשרד | מכונת קפה למשרד קטן | פתרונות קפה לעסקים | נספרסו עסקים | מכונת קפה לעסק | קפסולות נספרסו לעסקים | מכונת קפה למשרד גדול

משרדים ועסקים בכל גודל, לא תרצו לפנק את הלקוחות והעובדים בקפה משובח מתערובות קפה ייחודית ומוקפדת שנטחנו במקום עם עלות נמוכה יותר מקפסולות קפה ומכונת אספרסו פשוטה?
עם השנים והעלייה בתודעה ולדרישה לקפה איכותי ועליית הצריכה בין אם ע"י חובבי קפה ,או כאלה שהצטרפו לטרנד, בין אם משרדים ועסקים רבים המעמידים לרשות עובדי המשרד ולקוחותיהם מכונות קפה איכותי ובין אם לקוחות פרטיים המפנקים את עצמם והפכו עם השנים והניסיון לחובבי קפה בעצמם, המתענגים על קפה איכותי בכל יום.
עם הצריכה והתודעה לקפה, גם ספקי הקפה בארץ ובעולם הגדילו את מגוון טעמי הקפה, חוזק הקפה ואיכותו בזכות תערובות קפה שונות וייחודיות להם אשר אמורות לקלוע לטעמו של הלקוח, בחוזק הקפה, בחמיצות הקפה וגורמים נוספים המשפיעים על טעמו ואיכותו כגון זני הקפה, מקורות הקפה וכיו"ב.
אנו מאפשרים לכם אספקה של קפה איכותי ומשובח שיתאים לטעמכם בין אם אתם לקוחות גדולים או צרכני קפה ביתיים, מכונות קפה, מקציפי קפה וציוד נלווה נוסף להכנת הקפה הטעים ביותר ששתיתם.
החידושים בעולם הקפה מתחילים ברמת הקפה והגיוון בטעמיו, בציוד ובאביזרים להכנת הקפה המושלם ואספקת הקפה עצמו (קפה טחון, בקפסולות, פולי קפה קלויים, תערובות קפה לקלייה ועוד).
אז אם חשקתם בקפה איכותי ובאספקה מהירה למשרד או לעסק, במכונות קפה מכל סוג, ברכישת מכונות קפה וציוד ללקוחות, מכונות קפה, ליסינג למכונות קפה וכיו"ב, תנו לנו לגלות לכם עולם חדש של קפה ושל שירות שטרם הכרתם.
בין אם אתם לקוחות משרדיים "קטנים" המשקיעים מאות שקלים על קפסולות ממותג מוביל - אנו מזמינים אתם לקבל קפסולות באיכות (איטלקית) יוצאת דופן ולהשאר עם המכונה הקיימת ועדיין לחסוך הון. נסו אותנו ולא תצטערו!
אם אתם משרד או עסק, נשמח לספק לכם מכונת קפה איכותית ותערובות קפה משובחות באיכות של בתי קפה ובעלות של מכונת קפה פשוטה. תשלמו עבור הקפה בלבד ללא צורך בקפסולות ותיהנו גם ממחיר נמוך לכוס קפה / אספרסו וגם מחוויית קפה של בית קפה.
רוצים לפנק את הלקוחות בקפה משובח, לקבל ייעוץ ? בשעות היום פשוט התקשרו ל- 079-559-5050, לאחר מכן תוכלו למלא את הטופס ונשמח לחזור אליכם בהקדם.
בחרו את הקפה שלכם, חזק או עדין, שוקולדי, פירותי או אגרסיבי מתוך שלל תערובות קפה. לחוויית קפה מושלמת יש להקפיד על תערובת איכותית מפולי קפה משובחים. להן פירוט התערובות המעולות שלנו. מתקשים לבחור את הקפה המתאים ביותר למשרד שלכם או ללקוחותיכם? אין שום בעיה. תוכלו להתייעץ איתנו מתי שרק תרצו.
מגוון תערובות הקפה המשובח שלנו (מחולק לשלוש קטגוריות עיקריות):
1. תערובת פולי קפה "פאשיין בריסטה" תערובת קפה הבית אהובה במשרדים.
2. תערובת פולי קפה "קהולי כחול" תערובת פופולרית מאופיינת בחוזק ובגוף.​
3. תערובת פולי קפה "להב" תערובת קפה נעימה לחך אך לא חזקה מדי.​
4. תערובת פולי קפה "קופי ברייק" קלויה באיטליה המותג שלנו במפעל גרציאני​
1. תערובת פולי קפה "פאשיין אלטו" - תערובת קפה עדינה ונעימה
2. תערובת פולי קפה "קהולי אדום" תערובת קפה חזקה אך עם גוף נעים לחיך
3. תערובת פולי קפה "גריבלדי דולצ'ה ארומה" מאיטליה של קונצרן ג'ימוקה
4. תערובת פולי קפה "קורסיני פרימיום" מאיטליה מאופיינת בטעם שוקולדי
5. תערובת פולי קפה "קהולי שחור" תערובת קפה בעלת 8 זנים ו – 80% ערביקה
6. תערובת פולי קפה "קהולי שחור" תערובת קפה בעלת 8 זנים ו – 90% ערביקה
1. תערובת פולי קפה "גריבלדי דולצ'ה גוסטו"
2. תערובת פולי קפה "לוואצה אדום
השכרת מכונות קפה למשרדים | מכונות קפה טוחנות אוטומטיות לעסקים | מכונת קפה למשרד | מכונת קפה למשרד קטן | פתרונות קפה לעסקים | נספרסו עסקים | מכונת קפה לעסק | קפסולות נספרסו לעסקים | מכונת קפה למשרד גדול מכונת קפה טוחנת
הסיפור שלנו עם קפה משובח:
אנו מכירים את עולם הקפה לעומקו, חיים ונושמים ניחוחות קפה איכותי, תערובות קפה ייחודיות ומשובחות ומתמחים באספקת מכונות קפה, ציוד מקצועי ותעשייתי, באספקת פולי קפה ותערובות קפה קלויות לטחינה או קפסולות קפה מעולות למפעלים, לחברות הייטק, ללקוחות עסקיים ולמשרדים בכל גודל.
אצלנו תמצאו מגוון רחב של תערובות קפה מפולי קפה משובחים, מכונות קפה ומקציפים ברמה גבוהה ובשירות אדיב ומקצועי שתעצים את חוויית הקפה שלכם כלקוחות, תאפשר אספקה סדירה של קפה בפריסה רחבה ותעניק להם ייעוץ והכוונה בתחום הקפה בכל עת.
לקוחותינו הרבים כאמור מגוונים ביותר וכוללים לא רק מסעדות ובתי קפה, אלא גם חנויות נוחות ומשרדים קטנים כגדולים, ואפילו פיצוציות ותחנות טוטו רבים.
כחלק מעסקת אספקת מכונת הקפה ותערובות הקפה, אנו מעניקים תחזוקה מלאה מקצה לקצה ותיקון למכונות קפה וציוד קפה על מנת שאתם הלקוחות תוכלו להסיר מלבכם כל חשש והשבתת העסק, טירחה מיותרת ובזבוז זמנכם היקר על מנת להשמיש מכונת קפה שנתקעה ואינה יכולה להפיק קפה ללקוחותיכם ולכם.
מעוניינים לרכוש או לשכור מכונות קפה / פולי קפה ציוד מתכלה? נשמח לספק לכם מכונות קפה מיד שניה, ליסינג ומכירה רגילה של מכונות קפה וציוד.
חברתנו דוגלת במתן שרות אישי לשביעות רצון הלקוח. תוך הגעה לכל נקודה לטיפולים שוטפים. קריאות שרות מטופלות לרוב באותו יום עסקים מרגע קבלת קריאת השירות ע"י טכנאי תוך החלפת המכונה במקרה הצורך על מנת שלא תחושו כמעט את ההשבתה.
דגמי מכונות הקפה האוטומטיות המומלצים למשרדים ולעסקים קטנים וגדולים
מכונות קפה אוטומטית למשרדים ועסקים גדולים דגם X8 של חברת JURA משוויץ הנחשבת בעיני כולם לפסגת הטכנולוגיה. המכונות מעניקות הנאה מושלמת ונבחרות קבוע מדי שנה למכונות המשרד הטובות בעולם. המכונה טוחנת פולים ומכינה אספרסו ו"הפוך" בקליק. היא מציגה תפריט עשיר ומסך TFT ייחודי, ידידותית למשתמש, אמינה במיוחד.
הקפה וההפוך יוצאים חמים במיוחד וטעימים יותר ממכונות אחרות בתחום. המכונה בנויה לעבודה רציפה וללא הפסקה בעומסים גבוהים. אפשרות לחיבור מים ופילטר. המכונה מפיקה משקאות קפה עם חלב חם ובמהירות עצומה. זאת הודות לטכנולוגית עבודה מקבילה של שני דודים אחד להפקת אספרסו והשני קיטור לחימום והקצפת החלב באמצעות "קפוצ'ינטור" מיוחד.
מטחנת ה- Aroma G3 בעלת שש דרגות טחינה, מבטיחה טחינה אופטימלית של הפולים; טחינה מהירה אך גם עדינה, המשמרת את הטריות והארומה. כדי להכין ריסטרטו או אספרסו, המכונה מזרימה בכח את המים החמים דרך הקפה הטחון במרווחי זמן קצרים. הכנה בנגיעה אחת מאפשרת לכם להכין שלל משקאות קפה וחלב מוקצף טרנדיים, מבלי להזיז את הספל ממקומו.
משרדים קטנים ובינוניים, אין שום סיבה להתפשר על מכונת אספרסו קטנה, טעם וארומה תעשייתיים עם קפסולות במחירים מרקיעי שחקים. התקדמו בקלות ובזול לפתרון באיכות של בית קפה, פנקו את העובדים והלקוחות שלכם בחוויית קפה נדירה.
משוכללת וידידותית ותצוגה מדהימה קלה לתפעול ומפיקה ארבעה משקאות אספרסו אספרסו ארוך ו"קפה הפוך" חזק ו"קפה הפוך" רגיל. בתוך המכונה קיימים שני דודים. אחד מיועד להכנת אספרסו והשני מיועד לחימום קיטור עוצמתי שמקציף את החלב הקצפה חמה וקרמית במיוחד בזכות שני הדודים אין זמני המתנה בין הכנת האספרסו להכנת החלב והחלב יוצא חם במיוחד.
מכונת קפה למשרדים קטנים ובינוניים דגם WE8 של חברת JURA משוויץ פסגת הטכנולוגיה עבור מקומות בהם מכינים ביום בין 40 ל- 60 ספלי קפה ליום. המכונות מעניקות הנאה מושלמת ונבחרות קבוע מדי שנה למכונות המשרד הטובות בעולם. המכונה טוחנת פולים ומכינה אספרסו ו"הפוך" בקליק.
מכונת קפה דגם WE8 מציגה תפריט עשיר ומסך TFT ייחודי, ידידותית למשתמש, אמינה במיוחד. המכונה מפיקה משקאות קפה עם חלב חם ובמהירות עצומה. ה- WE8 מציעה 12 סוגים שונים של משקאות קפה. JURA שכללה את תהליך החליטה למשקאות הקפה הקצרים, מה שמאפשר לסדרת ה- WE להכין משקאות קפה ברמה של בריסטה מקצועי, בכל הכנה.
מטחנת ה- Aroma G3 בעלת שש דרגות טחינה, מבטיחה טחינה אופטימלית של הפולים; טחינה מהירה אך גם עדינה, המשמרת את הטריות והארומה. כדי להכין ריסטרטו או אספרסו, המכונה מזרימה בכח את המים החמים דרך הקפה הטחון במרווחי זמן קצרים. הכנה בנגיעה אחת מאפשרת לכם להכין שלל משקאות קפה וחלב מוקצף טרנדיים, מבלי להזיז את הספל ממקומו.
דילוג לתוכן