מכונת קפה למסעדה | מכונת קפה לבית קפה | השכרת מכונת קפה לקיוסקים ופיצוציות Expobar Rosata

מכונת קפה למסעדה | מכונת קפה לבית קפה | השכרת מכונת קפה לקיוסקים ופיצוציות Expobar Rosata

מכונת קפה לבית קפה למסעדה, מכונת קפה לקיוסקים ופיצוציות השכרת מכונת קפה לבתי קפה, מסעדות, קיוסקים ופיצוציות המעוניינים לשדרג את השירות ללקוחות:

מכונת קפה מקצועית – תעשייתית לבתי קפה מסעדות ומוסדיים Expobar Rosetta היא מכונת קפה מקצועית של חברת אקספובר דגם רוזטה החדש שני ראשים בצבע שחור ונירוסטה תלת פאזי.

מכונת הקפה כוללת מטחנה מגירת ריקון מרכך מים והתקנה, דוודים נפרדים לכל קבוצה כדי להבטיח עקביות בישול. מערכת חיישני PID – טמפרטורות בישול מנוטרות כל הזמן למיגור הסטייה, ומבטיחות תהליך עקבי מההתחלה ועד הסוף. תא טרום הזנה – הזרמו מראש מים וקפה להפקה חלקה יותר ואספרסו טוב יותר.

כמו כן המכונה כוללת תצוגה דיגיטלית – תצוגת LCD קלה לקריאה ותפעול מציגה נתונים יקרי ערך כגון רמות מים וטמפרטורה וטיימר לצילום.

לפרטים נוספים – התקשרו: 079-559-5050

תיאור

מכונת הקפה המפוארת של חברת Caffe Society הבלעדית של Expobar Rosetta. עיצוב שחור לחלוטין ומושך לעין ותכונות נירוסטה בולטות הופכים את זה למכונת קפה בולטת, שאינה רק מסוגלת, אלא רצויה.

Expobar Rosetta מעוצבת לדיוק, מתאימה לתכונות פרימיום, כגון הכללת טכנולוגיית PID, המאפשרת בקרת טמפרטורה עקבית ומדויקת יותר בכל שלב בתהליך הבישול.

גרסה רב-דוודית זו של הרוזטה מעניקה גמישות רבה עוד יותר בהשוואה לדגם הסטנדרטי המצוי במקומות אחרים, ומאפשרת למפעילים להתאים כל טמפרטורת קבוצת בישול בנפרד לחוויית האספרסו הטובה ביותר, ולספק סוגים שונים של שעועית. זרועות קיטור מבודדות באיכות גבוהה כפולות מספקות את המסגרת המושלמת לחלב מאודים, ולכן עמוד השדרה של קפה מיוחד המיוחד

הרוזטה כוללת בקרת מפלס  מים נמוכה כדי להבטיח שמשתמשים לא פועלים לפני שתכונת המילוי האוטומטי נכנסת לפעולה, ומונעת בעיות ופגיעה במכונה.

זרועות קיטור מבודדות תאומות – צור חלב מאודה איכותי עם מערכת ידית דחיפה / משיכה איכותית לתוספת שליטה. ברז לניקוז הדוד – ניקוז הדודים במהירות אם נדרש.

המשאבה עם הפעלה וכיבוי אוטומטית – הגדר זמנים למכונת הרוזטה שלך להפעלה וכיבוי אוטומטית מדי יום, וחוסך חשמל וזמן יקרים בעת ההתקנה. תיאור הגישו לאורחים שלכם את האספרסו המושלם בכל פעם עם